Dålig uppdatering på Blogg.se

Jag vet att när vi ställde vår fråga "vad använder du för webbläsare?" då fick jag svaret att de använder firefox eller Internet Explorer för att det ibland kan lagga eller inte uppdatera sig. Det är inte eran webbläsare det är fel på utan blogg.se. Jag använder själv Chrome, och jag har problemet med att det kan vara jätte dålig uppdatering. Man måste sitta och trycka på F5 flera gånger innan sidan kommer fram. Om den ens gör det. Jag vet att vi la ut en ny design igår och ett par inlägg. Och jag vet att jag satt jätte länge med att försöka uppdatera bloggen, de slutade med att jag gav upp för att inläggen in kom fram eller att designen visades som den skulle.

Typ en halv timme senare skulle min mamma gå in och titta på den nya designen och till och med då fick hon trycka F5 för att det inte hade uppdaterat sig ordenkligt. Imorse, mer än 12 timmar senare så skulle Tim gå in och kolla på vår blogg. Han fick också uppdatera flera gånger innan den nya designen kom. Sen när han uppdaterade igen så kom den gammla tillbaka? Så när ni säger att det är webbläsaren så kronglar så har ni fel, de är blogg.se. Jag har haft samma problem i firefox, och de borde i så fall ha blivit bättre när jag bytte webbläsare. Men nej.

Jag vet för några dagar sen så var allting helt och hållet kaos. Facebook betedde sig inte som den skulle, när man skulle lägga upp bilder på blogg.se så fick man logga in på nytt, skype funkade inte som den skulle heller. Allting verkade inte funka den dagen. Så när ni säger att de är era webbläsare som inte uppdaterar, så har ni fel! De är blogg.se. De har blivit värre de senaste dagarna kan jag tala om för er!

Kommentarer
Du Skickade: Linda - En Vimsig Mamma

ja de är det =)

Var gärna med i tävlingen på min blogg! kram

2010-10-26 @ 21:06:53
URL: http://holen666.blogg.se/
Du Skickade: JoelSv

Sv. jaså teorikurs :D hur tycker du det var då?

jag har varit med en kompis hela dagen och tagit det lugnt :)

hoppas du får en fortsatt trevlig kväll! :)

2010-10-26 @ 21:18:57
URL: http://joelsv.blogg.se/
Du Skickade: Laila

Fyy jobbigt :S

2010-10-26 @ 22:02:23
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

email (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0